Kamis, 30 Agustus 2012

Jeong Min Fancafe Update

Boyfriend-Jeongmin Fancafe update!

다시 비가 많이 내리네여...ㅜㅠ 태풍이 또 온다니까 우리 이쁜이들 모두 조심조심!! 그럼... 난 비오니까 연습실에서 비누방울이나 불어야지ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ 우리 베프 있는 곳까지 날아가게 많이 많이 불께용!!! 받아랏+_+/ -[B.F정민]

2012.08.30일 목요일
베프에게로 날아가고 싶은 쩡미니



lot of rain came again ..ㅜㅠ and cause of typhoon is also come again all of our pretties please Be careful!! and also..cause of rain come I gotta blowing bubbles in the practice room ㅋㅋㅋㅋㅋㅋI'll blow and make much much of bubbles which fly to our Bestfriend's place !! take the bubbles+_+/ -[B.F Jeongmin]

30/08/2012 Thursday
jeongmin who like to fly to Bestfriends



So sweet ya chingu :* Sini deh aku tangkep gelembungnya #kaya bisa aja :'D

Tidak ada komentar:

Posting Komentar